تو را من چشم در راهم...

متن مرتبط با «دوست» در سایت تو را من چشم در راهم... نوشته شده است

شما چطور ؟ تاحالا کسی رو یواشکی دوست داشتین؟

  • نیلوبلاگ

    می گویند همه جای دنیا، آدم هایی هستند که یکی را یواشکی دوست دارند. یواشکی به این معنی که به خودش نمی گویند یا مثلا مستقیما نمی گویند. برای پنهان کردن علاقه شان دلایل شخصی خودشان را دارند. از دور می نشینند به تماشای معشوقشان و گاهی با عناوین دیگری به او نزدیک می شوند.همیشه تصور می کردم که دلم می خواهد اگر کسی یواشکی دوستم دارد، یک روز بیاید و به من بگوید. یا لااقل خودم متوجه اش شوم.  دلم می خواست بدانم چه کسی یواشکی مدت ها مرا زیر نظر گرفته، سعی در شناختن و خوشحال کردنم داشته،...

    ادامه مطلب
  • تو هم مثل من بارون و دوست داری ...؟

  • نیلوبلاگ

    xa0 دلم بارون پاییزی می خواد ...با یک عالمه برگ ...دلم می خواد روی برگ ها راه برم ... xa0 xa0و ...xa0...

    ادامه مطلب