همیشه وقتی نتیجه منفی گرفتم که خودمو با دیگران مقایسه کردم:)
هر کسی شکل خودشه
ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 18:01