تو را من چشم در راهم...

متن مرتبط با «کسی» در سایت تو را من چشم در راهم... نوشته شده است

شما چطور ؟ تاحالا کسی رو یواشکی دوست داشتین؟

  • نیلوبلاگ

    می گویند همه جای دنیا، آدم هایی هستند که یکی را یواشکی دوست دارند. یواشکی به این معنی که به خودش نمی گویند یا مثلا مستقیما نمی گویند. برای پنهان کردن علاقه شان دلایل شخصی خودشان را دارند. از دور می نشینند به تماشای معشوقشان و گاهی با عناوین دیگری به او نزدیک می شوند.همیشه تصور می کردم که دلم می خواهد اگر کسی یواشکی دوستم دارد، یک روز بیاید و به من بگوید. یا لااقل خودم متوجه اش شوم.  دلم می خواست بدانم چه کسی یواشکی مدت ها مرا زیر نظر گرفته، سعی در شناختن و خوشحال کردنم داشته،...

    ادامه مطلب
  • هرکسی شکل خودشه ...

  • نیلوبلاگ

    xa0xa0همیشه وقتی نتیجه منفی گرفتم که خودمو با دیگران مقایسه کردم:)xa0هر کسی شکل خودشه...

    ادامه مطلب