تو را من چشم در راهم...
متن مرتبط با «m» در سایت تو را من چشم در راهم... نوشته شده است
....
xa0 خداجونم از ته قلبم ازت میخوام کاری کنی xa0با عشق واقعی زندگیش خوشبخت بشه ...xa0...
ادامه مطلب
جدیدترین مطالب منتشر شده
شما چطور ؟ تاحالا کسی رو یواشکی دوست داشتین؟
❤
حسِ رسیدن . . .
يه عاشق نگرون آخرش نيست. . .
چه زیبا میگه شهاب حسینی:
يه حسي از تو در من هست كه ميدونم تو رو دارم. . .
و جهانی از این عشق نور میگیرد... جهان ِ من و جهان ِ تو
ما را به سخت جانیِ خود این گمان نبود ...
هرکسی شکل خودشه ...
....