تو را من چشم در راهم...
شما چطور ؟ تاحالا کسی رو یواشکی دوست داشتین؟
-
بازدید: 10
❤
-
بازدید: 12
حسِ رسیدن . . .
-
بازدید: 32
يه عاشق نگرون آخرش نيست. . .
-
بازدید: 50
چه زیبا میگه شهاب حسینی:
-
بازدید: 53
يه حسي از تو در من هست كه ميدونم تو رو دارم. . .
-
بازدید: 36
و جهانی از این عشق نور میگیرد... جهان ِ من و جهان ِ تو
-
بازدید: 49
ما را به سخت جانیِ خود این گمان نبود ...
-
بازدید: 44
هرکسی شکل خودشه ...
-
بازدید: 30
....
-
بازدید: 50
همیشه گفتم بازم میگم : خواهشا عشق رو با احساسات زودگذر اشتباه نگیرید!
-
بازدید: 42
پاک ترین و بهترین عشق دنیا :) :)
-
بازدید: 51
زبان احساس مرا تو عاشقانه کرده ای ...
-
بازدید: 38
زمان...انتظار ... خوشبختی...
-
بازدید: 37
تو هم مثل من بارون و دوست داری ...؟
-
بازدید: 51
Powered by
NILOBLOG.COM