تو را من چشم در راهم...
شما چطور ؟ تاحالا کسی رو یواشکی دوست داشتین؟ - بازدید: 10
❤ - بازدید: 12
حسِ رسیدن . . . - بازدید: 32
يه عاشق نگرون آخرش نيست. . . - بازدید: 50
چه زیبا میگه شهاب حسینی: - بازدید: 53
يه حسي از تو در من هست كه ميدونم تو رو دارم. . . - بازدید: 36
و جهانی از این عشق نور میگیرد... جهان ِ من و جهان ِ تو - بازدید: 49
ما را به سخت جانیِ خود این گمان نبود ... - بازدید: 44
هرکسی شکل خودشه ... - بازدید: 30
.... - بازدید: 50
همیشه گفتم بازم میگم : خواهشا عشق رو با احساسات زودگذر اشتباه نگیرید! - بازدید: 42
پاک ترین و بهترین عشق دنیا :) :) - بازدید: 51
زبان احساس مرا تو عاشقانه کرده ای ... - بازدید: 38
زمان...انتظار ... خوشبختی... - بازدید: 37
تو هم مثل من بارون و دوست داری ...؟ - بازدید: 51
Powered by NILOBLOG.COM