در دنیا هیچ چیز به اندازه انتظار وحشتناک نیست .....
دلم می خواهد زمان سریع بگذرد ....
در زندگی زمان هایی هست که آدم نمی داند باید دلتنگ باشد یا نباشد ..
خدایا داشتن تو بزرگ ترین نعمت است ...رحمت است .......
تو را من چشم در راهم......
ما را در سایت تو را من چشم در راهم... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 16:13